بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مگر سهم قلعه نویی در این باخت چقدر بوده که اینقدر بر طبل رسوایش می کوبید!

وقتی یکی از با اخلاق ترین و آرام ترین بازیکنان تیمت بر اثر یک بی اخلاقی توسط بازیکنی که خوب در این دیدار از خجالتش در آمدیم،از کوره به در میره و تیمش را ده نفره میکنه،قلعه نویی باید چه می کرد که انجام نداد!؟
نکته:خسرو حیدری آنقدر عصبی شده بود که در زمانیکه از بازی اخراج شد و بلافاصله بعد از گل استقلال از منتظری می خواهد تا خلعتبری رو  صدا بکند تا چیزی را به وی بگوید!
وقتی امیرحسین صادقی چپ پا پنالتی خودش را  اگر اشتباه نکنم با پای راست میزنه،قلعه نویی چکار باید میکرد که نکرد!؟
آقا فرهاد مجیدی در روزی که بخاطر اصرار هواداران در ابتدای نیمه دوم وارد زمین میشه و من مطمئن هستم تمام تدابیر تاکتیکی کادرفنی را به دلیل استفاده زودتر از موعد از وی بهم میریزد و به قولی پلن  B کادر فنی را کلا بهم میریزد و فرهاد نیز اصلا آن فروغ همیشگی رو از خودش نشون نمیدهد،قلعه نویی چه خاکی باید بر سرش می ریخت که نریخت!؟
وقتی سید مهدی رحمتی در یک اقدام بسیار متعجب کننده از قلعه نویی درخواست زدن ضربه پنالتی میکند و امیر خان رو  در یک منگنه گرفتن یک تصمیم عجولانه قرار رمی دهد،امیر خان باید چه تصمیمی می گرفت که هم خدا رو خوش بیاد و هم هوداران استقلال را!؟

نکته:اگر به سید اجازه زدن ضربه پنالتی رو نمیداد،در صورت عدم موفقیت در گرفتن پنالتی بعدی همین هواداران قلعه نویی رو مقصر می دانستند که چرا روحیه بازیکنی که در اوجش قرار داشته را با اجازه ندادن به وی پایین آورده است!همین موضوعی که الان در مورد پایین آمدن روحیه فرزاد حاتمی  به دلیل  زدن ضربه پنالتی ی که سید مهدی رحمتی به جای وی زد،الان متوجه وی می دانند!
خلاصه در روزی که چهار بازیکن خسته تیم به دلیل فشردگی بازیهای ملی و باشگاهی خیلی خسته تر از گذشته به نظر می رسیدند!حالا امیر مانده و حوضش!این امیر قلعه نویی است که باید زیر فشار هواداران و از طرفی انتقادات مغرضانه بعضی از دوستان تیم درب و داغون شده اش را برای یک دیدار مهم آسیایی به فاصله 4 روز از این دیدار آماده کند!
لطفا انتقادات مغرضانه خودتون را بگذارید برای انتهای فصل و زمانیکه جام قهرمانی روی دستان بازیکنان و بخصوص کاپیتان فرهاد به این طرف و آنطرف میشود،و امیر خان مثل همیشه در این روز به ننظاره شادمانی بازیکنان و هوادارانش می نشیند و مثل بچه یتیمهای که فقط در همان چند لحظه ابتدای گرفتن جام مورد توجه می گیرد و سپس بازیکنان و دیگر عوامل هستند که با جام عکس یادگاری میگیرند،از وی در خلوت تنهایی اش انتقاد کنید که چرا تیمت را در جام حذفی نتوانستی قهرمان کنی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 1 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,حذف استقلال از جام حذفی,هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com